Thursday, October 1, 2020
Lifestyle

Eenvoudige manieren om gezonde levensstijlkeuzes te maken

Als het gaat om het creëren van een gezonde levensstijl, zijn sommige aanbevelingen vrij eenvoudig, zoals regelmatig sporten en goed eten. Veel mensen weten echter niet hoeveel beweging ze moeten krijgen of welk voedsel de beste keuze is. Ze realiseren zich misschien ook niet dat er andere manieren zijn om voor je lichaam en geest te zorgen om een ​​betere algehele gezondheid te bevorderen.

Oefen regelmatig.

De American Heart Association beveelt ten minste vijf dagen per week ten minste 30 minuten activiteit met matige intensiteit aan, en dat komt omdat een actieve levensstijl u kan helpen veel meer te bereiken dan spiermassa of gewichtsverlies. Regelmatige lichaamsbeweging kan ook bijdragen aan het mentale welzijn, en zelfs zoiets eenvoudigs als een pauze of twee op het werk kan gezondheidsvoordelen opleveren.

Eet goed.

De sleutels tot een gezond dieet zijn het eten van de juiste hoeveelheid calorieën voor uw activiteitenniveau en het eten van een breed scala aan voedingsmiddelen om ervoor te zorgen dat u alle voedingsstoffen ontvangt die uw lichaam nodig heeft. Door prioriteit te geven aan geweldige smaak- en ingrediëntenrichtlijnen, zoals het minimaliseren van gehydrogeneerde oliën, transvetten en kunstmatige ingrediënten, Walgreens Nice! producten helpen het giswerk weg te nemen bij het maken van gezondere keuzes. In een poging om gezond leven te vereenvoudigen, werden de verpakking, producten en ingrediëntennormen van de lijn geüpdatet, en het aanbod omvat nu biologische en glutenvrije opties naast traditionele bakproducten en andere algemene kruidenierswaren.

Krijg genoeg slaap.

Slaap speelt een cruciale rol in een goede gezondheid en welzijn, en kan uw geestelijke gezondheid, lichamelijke gezondheid en levenskwaliteit helpen verbeteren. De National Sleep Foundation beveelt 7-9 uur per nacht aan voor volwassenen en 9-11 uur voor schoolgaande kinderen. Als je slaap ongrijpbaar vindt, probeer dan een bedtijdroutine te implementeren om signalen naar je lichaam te sturen dat het tijd is om te slapen, vermijd schermtijd vlak voordat het licht uitgaat en elimineer cafeïne na de lunch.

Omgaan met stress.

Tussen het jongleren van een carrière, familie en andere verplichtingen, is het gemakkelijk om dingen te vinden die je moet benadrukken. Praktijken zoals meditatie en yoga kunnen helpen om stress beter te beheersen. Tijd reserveren voor een favoriete hobby kan ook helpen om stress te verminderen en je te concentreren op een activiteit die je leuk vindt. Afgezien van mentale en emotionele effecten, kan stress ook uw fysieke gezondheid beïnvloeden, dus het is belangrijk om coping-mechanismen te identificeren die de algehele stress verminderen.

Wees sociaal.

Tijd maken om te socializen met vrienden en familie is een belangrijk onderdeel van een lang en gezond leven. Zelfs als je schema vol zit, probeer dan minstens één keer per week tijd te spenderen om met familie en vrienden door te brengen.

Doorbreek slechte gewoonten.

Wat voor aard ze ook hebben, probeer slechte gewoonten te doorbreken door eerst het probleem te erkennen en vervolgens de negativiteit te vervangen door alternatieven die een positievere impact op je leven hebben. Zelfs een negatieve houding kan je naar beneden halen.

admin
the authoradmin

Leave a Reply