Thursday, October 1, 2020
Lifestyle

Dingen die u moet overwegen voor een gezonde levensstijl

ALS DE MEESTE ONS aan gezondheid denken, denken we aan gewicht, dus de focus ligt op het gewicht dat we moeten verliezen om gezond te zijn. De gebruikelijke methode om dit te doen is: dieet en lichaamsbeweging. Rechtsaf? Soort van. Hoewel dit uiteraard de belangrijkste factoren zijn om gezond te zijn, zijn er nog vele andere die u moet overwegen om een ​​evenwichtige en gezonde levensstijl te hebben.

Slaap

Niet alle slaap is gelijk gemaakt. Zelfs als je 8 uur per dag krijgt (waarschijnlijk niet – de gemiddelde Amerikaan slaapt minder dan 7 uur per dag), als je niet op het juiste moment slaapt, geef je je lichaam niet de beste kans om te herstellen en vernieuwt zichzelf (vooral belangrijk als je die spieren traint en traint).

Gifstoffen

We hebben zowel biologische gifstoffen (zoals wanneer we ziek zijn) als milieutoxines (de lijst is te lang) in ons lichaam. Ons lichaam werkt om ze kwijt te raken door ons zweet, ademhaling en lichaamsafval. Als we niet ontgiften – door zweten, massage, voeding, goed ademen, enz. – krijgen we vergrote en geconcentreerde vetcellen.

Eetgewoontes

Ik heb het niet over het bereiken van een appel in plaats van de zak Doritos, hoewel dat belangrijk is. Zelfs als u al een relatief gezond dieet eet, zijn er nog andere belangrijke factoren waarmee u rekening moet houden, zoals wanneer u eet, hoe u eet en hoe vaak u eet.

Spanning

Als mens hebben we allemaal fysieke, mentale, emotionele en spirituele behoeften. Als je je alleen richt op voeding en lichaamsbeweging (fysiek) om gezond te zijn en de andere drie elementen in je leven negeert, dan saboteer je effectief je inspanningen.

Body feedback

Luisteren naar ons lichaam is cruciaal tijdens het sporten. De streefhartslag, zoals te zien op fitnessapparatuur, geeft geen nauwkeurig beeld, omdat deze alleen is gebaseerd op leeftijd (220 min uw leeftijd in jaren), waarbij andere factoren zoals geslacht, levensstijl en fitnessniveau worden genegeerd.

Doelstelling

Als je meerdere doelen of gewoontes hebt die je probeert te veranderen, geef er dan prioriteit aan. Concentreer je op een of twee max tegelijk totdat ze op de automatische piloot staan ​​en ga dan verder met de volgende.

admin
the authoradmin

Leave a Reply